Przetarg - Modernizacja DP nr 1942 O w m. Wysoka km 1+900 – 2+640
Wybór oferty - przetarg 6/PN/2014
W przetargu nieograniczonym nr 2/PN/2014 z dnia 2014-04-28 na Modernizację DP nr 1942 O w m. Wysoka km 1+900 – 2+640 złożono 3 oferty, spośród których wybrano ofertę firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o., 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11, która spełnia wszystkie postawione wymagania i zaoferowała najniższą cenę.
Poniżej przedstawiono zbiorcze zestawienie wszystkich ofert:
Nazwa firmy |
Oferowana cena brutto |
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o., 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11 |
974 620,51 zł |
Remost Z.Mrozek, H.Mrozek, K.Mrozek Spółka Jawna, 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26 |
994 118,96 zł |
P.H.U. „OLS” Spółka z o.o. Spółka komandytowa, ul. Chopina 2, 42-700 Lubliniec |
888 408,61 zł |
Z postępowania została wykluczona firma „OLS” Spółka z o.o. Spółka komandytowa, ul. Chopina 2, 42-700 Lubliniec, na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) zwanej dalej ustawą. Firma ta została wezwana na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy do uzupełnienia „wykazu robót budowlanych obejmujących co najmniej zakres wymagany w punkcie 5 SIWZ (Wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o powierzchni co najmniej 30 000 m2, kanalizacji deszczowych o łącznej długości co najmniej 1000 mb, chodników o łącznej powierzchni co najmniej 1000 m2), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje z których jasno wynika zakres robót określony w punkcie 5 SIWZ)”.
W odpowiedzi na wezwanie firma złożyła zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wystawionych przez:
- PHU „OLS” Adam Benski, 42-700 Lubliniec, ul. P. Stalmacha 32
- Dromet Sp. z o.o., ul. Jesienna 139, 42-200 Częstochowa
wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie przez te podmioty robót budowlanych zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Przedstawione referencje nie spełniają wymogu wykonania z należytą starannością chodnika o powierzchni co najmniej 1000 m2. Zakres taki znajduje się wprawdzie w referencjach przedstawionych przez firmę Dromet Sp. z o.o., lecz firma ta udostępnia w przestawionym zobowiązaniu jedynie wiedzę i doświadczenie w zakresie budowy kanalizacji deszczowej.
Oferta firmy „OLS” Spółka z o.o. Spółka komandytowa, ul. Chopina 2, 42-700 Lubliniec została odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Umowy z wybranym wykonawcą może zostać zawarta, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy, po upływie 5 dni od momentu wysłania niniejszego ogłoszenia.
Dziękujemy za udział w przetargu i zapraszamy ponownie
Ogłoszenie o zamówieniu
(na podst. art.41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
|
Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie, ul. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, tel./fax /034/3584714, 3584715 |
|
Przetarg nieograniczony |
|
www.bip.powiatoleski.pl w zakładce Jednostki Organizacyjne /Powiatowy Zarząd Dróg lub Zamówienia Publiczne/Przetargi |
|
Modernizacja DP nr 1942 O m. Wysoka km 1+900 – 2+640 obejmuje wykonanie następujących robót: 1. Roboty pomiarowe – 740 mb 2. Roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika, kanalizacji i ścieku: rozebranie istniejącego chodnika (840 m2), krawężników betonowych (600 m), obrzeży trawnikowych (600 m), ścieku z kostki kamiennej (1800 m2), kanalizacji deszczowej fi 60 cm (682 m) 3. Roboty ziemne przy kanalizacji chodniku, ścieku i przepustach – 1 067 m3 4. Wykonanie kanalizacji: rury betonowe Wipro fi 600 mm (682 m), studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm, głębokość 2 mb (15 szt.), studzienki ściekowe uliczne betonowe fi 500 mm z osadnikiem bez syfonu (18 szt.), kanały z rur PVC fi 200 mm (81 mb) 5. Wykonanie chodnika, wjazdów i ułożenie ścieku drogowego: chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm (702,8 m2), chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (137,2 m2), krawężnik betonowy 15x30 cm (600 m), obrzeża betonowe 30x8 cm (600 m). 6. Wykonanie przepustów pod drogą: rury fi 80 cm (22 m), obudowy wylotów przepustów (2,5 m3) 7. Wykonanie nawierzchni i ścieku drogowego: nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, gr. 4 cm warstwy ścieralnej i 4 cm warstwy wiążącej (4070 m2), ściek uliczny z kostki kamiennej rzędowej 16 cm, gr. 10 cm, 8 rzędów kostek (1440 m)
CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233222-1 Roboty w zakresie chodników Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. |
|
Nie ma możliwości złożenia oferty wariantowej |
|
od 15 maja do 15 sierpnia 2014 |
|
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy 1. Spełniają warunki art. 22 ustawy, czyli:
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonali z należyta starannością w ciągu ostatnich 5 lat nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o łącznej powierzchni co najmniej 30 000 m2, kanalizacje deszczowe o łącznej długości co najmniej 1000 mb, chodniki o łącznej powierzchni co najmniej 1000 m2. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji. |
|
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20 000 zł na zasadach określonych w art. 45 i 46 ustawy. |
|
Wysokość ceny ofertowej – 100 % |
|
Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie ul. Konopnickiej 8 (sekretariat), nie później niż 28.04.2014 r. do godziny 1000. |
|
30 dni od terminu składania ofert |
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 2014-04-07 |
Załączniki:
Doświadczenie wykonawcy.pdf (26,72KB)
Doświadczenie wykonawcy.doc (33,50KB)
Harmonogram rzeczowo-finansowy.xls (33,50KB)
Harmonogram rzeczowo-finansowy.pdf (29,60KB)
Oświadczenie art22.pdf (54,87KB)
Oświadczenie-grupa kapitałowa.pdf (26,46KB)
Oświadczenie-grupa kapitałowa.doc (30,00KB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf (75,96KB)
Specyfikacja techniczna WYSOKA.pdf (2,34MB)
Wysoka Opis Techniczny.PDF (7,27MB)
Wysoka Plan Sytuacyjny.PDF (5,03MB)
Wysoka Przedmiar.pdf (28,76KB)
Wysoka Przekrój Poprzeczny.PDF (3,18MB)