Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Strona archiwalna
Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Numer ogłoszenia: 252976 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie , ul. M. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 34 350 51 25, faks 34 359 73 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatoleski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe dla osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej i dzieci z rodzin zastępczych w wieku 15-19 lat, klientów PCPR w Oleśnie. Kursy szkoleniowe zostaną przeprowadzone w rozbiciu na 5 zadań: a) Kurs komputerowy - podstawowy - 10 osób, b) Kurs obsługi kasy fiskalnej, fakturowania komputerowego i obsługi klienta - 6 osób c) Kurs florystyki i bukieciarstwa (wybrane zagadnienia) - 5 osób, d) Kurs ogrodnika terenów zielonych z elementami brukarstwa (wybrane zagadnienia) - 5 osób, e) Kurs jęz. angielskiego dla średniozaawansowanych metodą e - learning - 1 osoba. Wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu programów kursów, które powinny zawierać w szczególności: nazwę kursu, cele kursu, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej (ok.20%) i praktycznej treści kursu (ok.80%) w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, dostosowanych do następującego rozkładu zajęć: 18.08., 20.08., 22.08., 25.08., 27.08., 29.08. w godz.: 15.30 - 19.45 (z przerwą na posiłek) - terminy nie dot. kursu określonego w cz. 3.2 ppkt e, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów kursu (wzory ankiet pre i post - do akceptacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia, warunek spełnią wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, a w przypadku gdy wpis został dokonany przed rokiem 2014 również potwierdzenie na rok bieżący.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia - warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę szkoleniową, w szczególności dla osób niepełnosprawnych i młodzieży wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie;
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia - warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania z podaniem informacji dotyczących doświadczenia i wykształcenia w zakresie przedmiotu zamówieni (wykażą doświadczenie w zakresie pracy z osobami niepełnosprawnymi);
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8. Formularz ofertowy; 9. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne istotne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. W następujących przypadkach: przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji kursów, złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji kursów, zrekrutowania mniejszej liczby uczestników kursów w stosunku do zakładanej liczby uczestników dopuszcza się zmianę liczby uczestników, wynagrodzenia wykonawcy (nie dot. kursu określonego w cz.3.2 ppkt e), losowych (uzasadnionych np. chorobą) przerwanie kursu przez uczestnika dopuszcza się zmniejszenie wynagrodzenia proporcjonalnie do czasu nieobecności w kursie, losowych uniemożliwiających realizację kursów w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji kursów, uniemożliwiający realizację szkolenia w miejscu organizacji kursu dopuszcza się zmianę miejsca organizacji kursu, pod warunkiem, że jeżeli kurs odbywa się poza Olesnem - Wykonawca musi zapewnić dowóz osób skierowanych przez Zamawiającego na kurs spod siedziby Zamawiającego, koszty te nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (nie dot. kursu określonego w cz.3.2 ppkt e oraz miejsca praktyk dla kursu określonego w cz. 3.2, ppkt d).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatoleski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 14:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS KOMPUTEROWY - podstawowy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe zagadnienia z zakresu budowy i obsługi komputera. 1) podstawy obsługi: uruchamianie, wyłączanie, praca z myszką i klawiaturą, tworzenie plików i folderów, praca z edytorem tekstu, 2) korzystanie z internetu: przeglądarka internetowa, wyszukiwanie informacji, poczta elektroniczna, serwisy internetowe, internetowe konto bankowe, 3) zastosowanie: katalogowanie i przeglądanie zdjęć, współpraca z aparatem fotograficznym, odtwarzanie muzyki, oglądanie filmów, nagrywanie i drukowanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, FAKTUROWANIA KOMPUTEROWEGO I OBSŁUGI KLIENTA.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagadnienia dotyczące m.in.: przepisy dot. stosowania kas fiskalnych, zajęcia praktyczne z obsługi kasy fiskalnej, kart płatniczych i czytników kodów, organizacja sprzedaży, sprzedawca w relacji z klientem, dokumentowanie sprzedaży, komputer - narzędzie pracy nowoczesnego sprzedawcy, fakturowanie komputerowe..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS FLORYSTYKI I BUKIECIARSTWA.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagadnienia dotyczące florystyki i bukieciarstwa m.in.: 1) Asortyment roślin ozdobnych. 2) Narzędzia i środki techniczne. 3) Artykuły dekoracyjne. 4) Podstawowe zasady wykonywania kompozycji. 5) Style w kompozycjach. 6) Wiązanki okolicznościowe. 7) Kompozycje w naczyniach. 8) Florystyka ślubna. 9) Florystyka żałobna. 10) Dekoracje okolicznościowe. 11) Kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS OGRODNIKA TERENÓW ZIELONYCH Z ELEMENTAMI BRUKARSTWA.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć praktycznych dotyczących zagospodarowanie klombu o kształcie półkola (obwód ok. 40 m.), z zakupem trawy i krzewów, nawozu, kory i kamyków kolorowych oraz kostki granitowej na dł. obwodu klombu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO (DLA ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH) METODĄ E-LEARNINGU.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego metodą e-learning na poziomie średnio zaawansowanym dla jednej osoby.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dyrektor PCPR
Elżbieta Hadaś
11. Kursy - komplet dokumentow.zip (848,82KB)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 252976 - 2014 data 29.07.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie, ul. M. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 34 350 51 25, fax. 34 359 73 15.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: c) Kurs florystyki i bukieciarstwa (wybrane zagadnienia) - 6 osób,.
- W ogłoszeniu powinno być: c) Kurs florystyki i bukieciarstwa (wybrane zagadnienia) - 5 osób
Dyrektor PCPR
Elżbieta Hadaś
Olesno, dn. 07.08.2014 r.
Nr PCPR.EFS.ZP.6.2014
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwanej w dalszej części „ustawą”;
Zawiadamiam
że zadanie częściowe nr 5 postępowania pn..: „Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ” - Kurs jęz. angielskiego dla średniozaawansowanych metodą e – learning, zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia (…)
Uzasadnienie faktyczne
W w/w zamówieniu częściowym została złożona jedna oferta której wartość przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na jego realizację.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił jak w sentencji.
Dyrektor PCPR
Elżbieta Hadaś
Olesno, dn. 12.08.2014 r.
Nr PCPR.EFS.ZP.6.2014
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie,
46-300 Olesno, ul. Konopnickiej 8,
tel. 34/350-51-25 fax, 34/359-73-15,
(w zakładce Jednostki organizacyjne -
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie)
Rodzaj zamówienia
Usługi
Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Nazwa wykonawcy z najkorzystniejszą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe a
Centrum Szkoleń MIKO Niepubliczna Placówka Oświatowa, 46-320 Praszka, Rosochy 43a
Zadanie częściowe b
Centrum Szkoleń MIKO Niepubliczna Placówka Oświatowa, 46-320 Praszka, Rosochy 43a
Zadanie częściowe c
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
40-952 Katowice, ul. Krasińskiego 2
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 51
Zadanie częściowe d
VINCI Magda Wysocka, 49-300 Brzeg, ul. Mikołaja Reja 12
Informacja o najkorzystniejszej ofercie (uzasadnienie wyboru)
Najwyższa liczba punktów: 10
Nazwa wykonawcy, nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
Lp. |
Wykonawca |
Zadanie częściowe nr |
|||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1 |
Oferta wykluczona |
- |
- |
- |
- |
2 |
Centrum Szkoleń MIKO Niepubliczna Placówka Oświatowa 46-320 Praszka, Rosochy 43a |
10 |
10 |
- |
- |
3 |
Oferta wykluczona |
- |
- |
- |
- |
4 |
VINCI Magda Wysocka 49-300 Brzeg, ul. Mikołaja Reja 12 |
8,94 |
6,88 |
9,76 |
10 |
5 |
SEKA SA, 04-386 Warszawa, ul. Paca 37 Oddział Opole 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 |
9,47 |
7,08 |
- |
- |
6 |
Oferta wykluczona |
- |
- |
- |
- |
7 |
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach 40-952 Katowice, ul. Krasińskiego 2 Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 51 |
9,47 |
8,94 |
10 |
9,83 |
Dyrektor PCPR
Elżbieta Hadaś
Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Numer ogłoszenia: 179825 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252976 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie, ul. M. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 34 350 51 25, faks 34 359 73 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe dla osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej i dzieci z rodzin zastępczych w wieku 15-19 lat, klientów PCPR w Oleśnie. Kursy szkoleniowe zostaną przeprowadzone w rozbiciu na 5 zadań: a) Kurs komputerowy - podstawowy - 10 osób, b) Kurs obsługi kasy fiskalnej, fakturowania komputerowego i obsługi klienta - 6 osób c) Kurs florystyki i bukieciarstwa (wybrane zagadnienia) - 5 osób, d) Kurs ogrodnika terenów zielonych z elementami brukarstwa (wybrane zagadnienia) - 5 osób, e) Kurs jęz. angielskiego dla średniozaawansowanych metodą e - learning - 1 osoba. Wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu programów kursów, które powinny zawierać w szczególności: nazwę kursu, cele kursu, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej (ok.20%) i praktycznej treści kursu (ok.80%) w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, dostosowanych do następującego rozkładu zajęć: 18.08., 20.08., 22.08., 25.08., 27.08., 29.08. w godz.: 15.30 - 19.45 (z przerwą na posiłek) - terminy nie dot. kursu określonego w cz. 3.2 ppkt e, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów kursu (wzory ankiet pre i post - do akceptacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: KURS KOMPUTEROWY - podstawowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleń MIKO Niepubliczna Placówka Oświatowa 46-320 Praszka, Rosochy 43a, jw., 46-320 Praszka, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 3980,00
-
Oferta z najniższą ceną: 3980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9360,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: KURS OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, FAKTUROWANIA KOMPUTEROWEGO I OBSŁUGI KLIENTA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleń MIKO Niepubliczna Placówka Oświatowa 46-320 Praszka, Rosochy 43a, jw., 46-320 Praszka, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7988,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 2550,00
-
Oferta z najniższą ceną: 2550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6804,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: KURS FLORYSTYKI I BUKIECIARSTWA.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach 40-952 Katowice, ul. Krasińskiego 2 Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Oleśnie, jw., 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6656,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 4100,00
-
Oferta z najniższą ceną: 4100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6195,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: KURS OGRODNIKA TERENÓW ZIELONYCH Z ELEMENTAMI BRUKARSTWA.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VINCI Magda Wysocka 49-300 Brzeg, ul. Mikołaja Reja 12, jw., 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6656,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 6000,00
-
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7395,00
-
Waluta: PLN.
Dyrektor PCPR
Elżbieta Hadaś