USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Strona archiwalna
Olesno, 06.11.2014 r.
Zapytanie Ofertowe
Nr PCPR.EFS.oferty.7.2014
I. Zamawiający.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie,
46-300 Olesno, ul. Konopnickiej 8,
tel. 34/350-51-25 fax. 34/359-73-15,
(w zakładce Jednostki organizacyjne - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie)
USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
II. Przedmiot zamówienia.
- Zorganizowanie usługi cateringowej w czasie realizacji następujących zadań:
- W dniu 24.11.2014 r. dla ok. 75 dorosłych osób, w tym osób niepełnosprawnych, na spotkanie z pracodawcami w Miejskim Domu Kultury w Oleśnie, Sala Lustrzana ( na parterze), przy ul. Wielkie Przedmieście 31 w godz. 12.30 – 15.30.
Usługa cateringowa w formie bufetu szwedzkiego, opis w pkt. 2 i 3.
- W dniu 04.12.2014 r. dla ok. 90 osób, w tym także osób niepełnosprawnych z różnymi dysfunkcjami na konferencję podsumowującą rezultaty udziału w w/w projekcie w Miejskim Domu Kultury w Oleśnie, Sala Lustrzana (na parterze) przy ul. Wielkie Przedmieście 31, w godz. 12.00 – 19.00. Usługa cateringowa w formie bufetu szwedzkiego + ciepły posiłek – opis w pkt 2 i 3.
- Szczegółowy zakres usług:
- Dla zad. 1 - usługi cateringowa w formie szwedzkiego stołu:
- Kanapki urozmaicone, z wędliną, serem, warzywami, pastami, nabiałem – min. 200 sztuk,
- Sałatki 3 rodzaje, każda składająca się z min. 4 składników – z warzyw gotowanych, sałatka z mięsem drobiowym, owocowa po 3 kg każdego rodzaju,
- soki owocowe – 3 rodzaje, 70 porcji po 300 ml, woda mineralna gazowana i niegazowana – 70 porcji po 300 ml każdego rodzaju,
- kawa (mleko + cukier), 70 porcji po 180 ml, herbata (cytryna w plasterkach + cukier) 70 porcji po 180 ml,
- ciasto porcjowane 4 rodzaje (w tym z owocami), łącznie 110 porcji po 100g.
- Dla zad. 2 Zakres usługi cateringowej w formie szwedzkiego stołu + ciepłe danie.
- Kanapki urozmaicone, z wędliną, serem, warzywami, pastami, nabiałem – min. 300 sztuk,
- Sałatki 4 rodzaje, każda składająca się z min. 3 składników: z warzyw gotowanych, makaronowa z mięsem drobiowym, makaronowa z szynką i ananasem oraz ryżowa z tuńczykiem: po 3 kg każdego rodzaju,
- Zakąski w formie koreczków: 3-4 składnikowych: 300 szt., oraz PORCJOWANE - zestaw wędlin: 4 kg, serów różnych: 3 kg, śledź typu matjas w oleju z cebulką: 3 kg. Jajka faszerowane: 200 porcji, paszteciki (ok. 50-60 g.) 2 rodzaje: ze szpinakiem i grzybami po 100 szt. każdego rodzaju.
- Ciepłe danie – w przerwie konferencji ok. 14.00: potrawa typu zupa: bogracz i żurek z wędliną - 350 ml (porcja) – po 90 porcji każdego dania, bigos: 90 porcji po 350 g,
- soki owocowe – 3 rodzaje, 90 porcji po 200 ml każdego rodzaju, woda mineralna gazowana i niegazowana – 90 porcji po 300 ml każdego rodzaju,
- kawa (mleko + cukier), 90 porcji po 200 ml, herbata (cytryna w plasterkach + cukier) 85 porcji po 200 ml,
- ciasto porcjowane 4 rodzaje (w tym z owocami), łącznie 180 porcji po 100g.: w równych proporcjach każdego rodzaju ciasta.
- Obowiązki Wykonawcy:
- zapewnienie podczas konferencji wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej (obrusy materiałowe, serwetki, serwis do kawy i herbaty – porcelanowy lub ceramiczny, sztućce metalowe, naczynia (talerze, talerzyki, bulionówki) do dań ciepłych, zakąsek i ciasta, dzbanki szklane i szklanki do zimnych napojów,
- podanie dań ciepłych w taki sposób, aby podczas trwania usługi utrzymywana była ich stała, odpowiednio wysoka temperatura,
- wydawanie ciepłych posiłków podczas konferencji,
- utrzymanie porządku w miejscu wydawania posiłków, w tym usługa sprzątania (doprowadzenie miejsca cateringu do pierwotnego stanu),
- zapewnienie należytej jakości i przydatności do spożycia dostarczonego pożywienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wszystkie posiłki powinny mieć odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca powinien stosować świeże produkty dostępne na rynku.
Rozlokowanie oraz ilość stołów szwedzkich powinny być takie, aby korzystanie z nich przez uczestników konferencji było płynne i odbywało się bez tworzenia się kolejek, co znacznie skróci czas potrzebny na obsłużenie gości.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do dołączenia szczegółowego menu wraz z gramaturą poszczególnych posiłków.
KOD CPV: 55320000-9 Usługi podawania posiłków
Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.
Terminy wykonywania zamówienia.
Przewidywany termin realizacji zamówienia:
- zad. 1 : 24.11.2014 r.,
- zad. 2 : 04.12.2014 r.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na e-mail: lub dostarczyć/wysłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 46-300 Olesno, ul. Konopnickiej 8, do dnia 13.11.2014 r. do godziny 12:00 (pod uwagę brana jest data wpływu oferty).
V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania (m.in.):
wartość wszystkich potraw podanych w zamówieniu,
wartość wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (tj. wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej),
koszty pracy ludzi i sprzętu,
koszty związane z utrzymaniem porządku w miejscu wydawania posiłków, w tym usługa sprzątania po zakończonej konferencji.
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
VII. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.
- Kryteria oceny ofert:
Cena: 100%
- Opis sposobu obliczania wartości oferty:
Cena: 1-10 pkt ( najniższa cena/badana cena x 10 x 100%), w trakcie obliczeń Zamawiający zaokrągli wynik do 2 miejsc po przecinku.
VIII. Dodatkowe informacje.
Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej/ustnej bądź elektronicznej w Biurze Koordynatora Projektów Zamawiającego w Oleśnie, przy ul. Dębowej 3: tel./fax 34 350 54 35; e-mail:
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro.
IX. Załączniki:
- Formularz ofertowy.
Dyrektor PCPR
mgr Elżbieta Hadaś
2014 - formularz catering.doc (79,00KB)
Olesno, dn. 14.11.2014 r.
Protokół zapytania ofertowego.
Zamawiający ogłosił zapytanie ofertowe Nr PCPR.EFS.oferty.7.2014 pn.:
USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Termin składania ofert upłynął w dniu 13.11.2014 r. o godzinie 12.00.
Do tego czasu do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty (w załączeniu):
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Zadanie częściowe nr 1 |
Zadanie częściowe nr 2 |
1 |
PPHU GASTROREX Grzegorz Szabat ul. Marsz. E. Rydza – Śmigłego 28 42-229 Częstochowa |
6,25 |
9,02 |
2 |
PHU ANFRA s. c. Anna Olak, Franciszek Flak 45-641 Opole, ul. Oświęcimska 136 |
8,33 |
9,88 |
3 |
CATERING ŚLĄSKI Wojciech Ostrzołek 44-203 Rybnik, ul. Zajęcza 15 |
8,09 |
8,67 |
4 |
AMC MAKARIOS Dominik Przepióra 35-328 Rzeszów, ul. Puszkina 16 |
6,78 |
10 |
5 |
ECO-Catering Sp. z o.o., Sp. komandytowa 46-320 Praszka, ul. Kaliska 72 |
10 |
9,88 |
6 |
MRM Małgorzata Sawicka 48-314 Pakosławice, Goszowice 7 |
4,00 |
5,09 |
Tryb zapytania ofertowego nie było prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. poz. 907 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Na podstawie jedynego kryterium - cena (100 %) zgodnie z przyjętymi zasadami opisanymi w warunkach zapytania ofertowego, do wykonania zadania została wybrani następujący wykonawcy:
Zadanie częściowe nr 1
ECO-Catering Sp. z o.o., Sp. komandytowa, 46-320 Praszka, ul. Kaliska 72
Zadanie częściowe nr 2
AMC MAKARIOS Dominik Przepióra, 35-328 Rzeszów, ul. Puszkina 16
Dyrektor PCPR
mgr Elżbieta Hadaś