Olesno: Dostawa i montaż central wentylacyjnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie ul. Dworcowa 4
Strona archiwalna
Olesno, dnia 2015-03-05
Nr RIZ.272.1.2015
ZAWIADOMIENIE
Zarząd Powiatu w Oleśnie ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno przesyła zawiadomienie o wyniku postępowania na dostawę i montaż central wentylacyjnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie ul. Dworcowa 4
Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma PHU SZRON BIS Krzysztof Rother ul. Budowlanych 52A, 45-123 Opole, cena –32 976,30 zł
punktacja: 0,9125
Nr oferty |
Nazwa i adres firmy |
Cena brutto |
Punktacja cena |
Czas reakcji serwisu w godz. |
Punktacja czas reakcji serwisu |
Punktacja łączna |
1. |
PHU SZRON BIS Krzysztof Rother ul. Budowlanych 52A, 45-123 Opole |
32 976,30 |
0,9000 |
4 |
0,0125 |
0,9125 |
2. |
PHU Vento- Complex s.c. Mariusz Cudak, Sebastian Ksol 41-200 Sosnowiec, ul. Mikołajczyka 61-63 |
49 433,70 |
0,6003 |
35 |
0,0014 |
0,6017 |
3. |
SOLAR- ICE Bartosz Szczepański 47-224 Kędzierzyn- Koźle, ul. Odrzańska 1 |
72 179,46 |
0,4111 |
8 |
0,0062 |
0,4731 |
4. |
BIUROPOL.PL Danuta Baudisz Opole, ul. Ozimska 73A |
63 345,00 |
0,4685 |
0,5 |
0,1 |
0,5685 |
Wicestarosta
Roland Fabianek
Olesno, dnia 2015-02-24
Nr RIZ. 272.1.2015
WYJAŚNIENIA do SIWZ
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż central wentylacyjnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie ul. Dworcowa 4
Pytania i odpowiedzi:
1.Proszę o określenie, które z central mają być w wykonaniu pionowym, a które w wykonaniu poziomym gdyż na etapie otrzymywania oferty cenowej od producentów central wentylacyjnych należy określić dokładnie wykonanie wariant wykonania. Jest to jeden z elementów wpływających na cenę urządzenia.
Odp.: Central 800 m3/h w wykonaniu pionowym - 2 szt.
Centrala 800 m3/h w wykonaniu poziomym - 1 szt.
Centrala 1200 m3/h w wykonaniu pionowym - 1 szt.
2. Zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie kart doborowych central wentylacyjnych, gdyż uzyskanie sprawności odzysku rzędu 91% na wymienniku krzyżowym graniczy z cudem w warunkach rzeczywistych – opinia producentów central wentylacyjnych. Czy może projektant miał na myśli wymiennik przeciwprądowy?
Odp.: Należy dostarczyć centrale wentylacyjne z wymiennikiem krzyżowym przeciwprądowym. Podany parametr sprawności odzysku ciepła jest podawany przez producentów wymienników odzysku ciepła zgodnie z EN308 i Eurovent.
3. Jaką moc grzałki wtórnej mamy przyjąć przy centrali 800 m3/h i przy 1200 m3/h?.
Odp.: Grzałka elektryczna o mocy 3 kW dla centrali 800 m3/h i 6 kW dla centrali 1200 m3/h.
4. Bardzo proszę o podanie przykładowych trzech producentów , spełniających
warunki SIWZ.
Odp.:
Na przykład: Fujitsu, Klima-term, Provent, Vents, Venture
UWAGA:
Ze względu na wielkość pomieszczenia i układ ścian (poddasze) wymiary central nie mogą przekroczyć:
|
|
3 szt. |
1 szt. |
Wymiary urządzenia (mm) |
H |
900 |
1100 |
B |
890 |
1150 |
|
C |
650 |
750 |
Olesno, dnia 2015-02-23
Nr RIZ. 272.1.2015
WYJAŚNIENIA do SIWZ
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż central wentylacyjnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie ul. Dworcowa 4
Pytania i odpowiedzi:
1. Jakiego typu mają być centrale? – Podwieszane czy stojące?
Odp.: Zgodnie z SIWZ centrale muszą mieć możliwość pracy w pionie i w poziomie.
2. Jaki jest rodzaj odzysku ciepła w centralach?
Odp.: Odzysk z wymiennikiem krzyżowym (sprawność 91%)
3. Czy jest projekt ? Jeżeli tak prosimy o udostępnienie go.
Odp.: Przetarg obejmuje wyłącznie dostawę i uruchomienie central. Roboty w zakresie instalacji występują po stronie zamawiającego – projekt jest w fazie uzgodnień.
4. Czy są rysunki gdzie i jak mają być zamontowane centrale?
Odp.: j.w.
5. W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu, zwracamy się z prośbą o dokładne wyspecyfikowanie wszystkich czynności oraz materiałów, jakie należy zastosować przy montażu każdej z central wentylacyjnych.
Prosimy również o załączenie do SIWZ projektu technicznego instalacji wentylacji.
Odp.: Przetarg obejmuje wyłącznie dostawę i uruchomienie central. Roboty w zakresie instalacji występują po stronie zamawiającego – projekt jest w fazie uzgodnień.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę 4 szt. central zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia,
- wniesienie (lub inny sposób) central na poddasze budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie (budynek ma trzy kondygnacje naziemne: parter, I piętro i poddasze),
- uruchomienie central;
- wykonywanie czynności serwisowych,
- usuwanie ewentualnych awarii i usterek.
Wszystkie pozostałe czynności występują po stronie zamawiającego.
6. Zwracamy się z prośbą o sprecyzowanie wykonania central wentylacyjnych.
Prosimy o podanie ile central wentylacyjnych ma być w wykonaniu pionowym a ile w wykonaniu poziomym (na rynku nie są dostępne centrale uniwersalne pionowo - poziome ).
Odp.: Wg wiedzy zamawiającego na rynku są dostępne centrale pracujące zarówno w poziomie jak i w pionie.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Olesno: Dostawa i montaż central wentylacyjnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie ul. Dworcowa 4
Numer ogłoszenia: 37672 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oleski , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597833, faks 034 3597845.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatoleski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż central wentylacyjnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie ul. Dworcowa 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż central wentylacyjnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie ul. Dworcowa 4- 4 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy formularz rzeczowo- cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji serwisu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; 2) działania siły wyższej; b) polepszenia parametrów technicznych dostawy; c) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatoleski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oleśnie ul. Pieloka 21 46-300 Olesno pokój nr 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oleśnie ul. Pieloka 21 46-300 Olesno- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie