Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przetarg nieograniczony na modernizację ewidencji budynków i gruntów dla jednostki ewidencyjnej 160801_05 Dobrodzień – obszar wiejski

Strona archiwalna

 

 Ogłoszenie nr 75289 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 73377
Data: 25/04/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Oleski, Krajowy numer identyfikacyjny 53246335000000, ul. ul. Pieloka  21, 46300   Olesno, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 343 597 833, e-mail przetargi@powiatoleski.pl, faks 343 597 845. 
Adres strony internetowej (url): powiatoleski.pl
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: 
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05/05/2017, godzina: 9:45 
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05/05/2017, godzina: 11:45 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, z opisem: „Modernizacja ewidencji budynków i gruntów Dobrodzień”, z dopiskiem: Nie otwierać przed 05.05.2017 r. godz. 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, z opisem: „Modernizacja ewidencji budynków i gruntów Dobrodzień”, z dopiskiem: Nie otwierać przed 05.05.2017 r. godz. 12:00

Ogłoszenie nr 73377 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Przetarg nieograniczony na modernizację ewidencji budynków i gruntów dla jednostki ewidencyjnej 160801_05 Dobrodzień – obszar wiejski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oleski, krajowy numer identyfikacyjny 53246335000000, ul. ul. Pieloka  21, 46300   Olesno, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 343 597 833, e-mail przetargi@powiatoleski.pl, faks 343 597 845. 
Adres strony internetowej (URL): powiatoleski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) tak 
bip.powiatoleski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak 
bip.powiatoleski.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie nie 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, z opisem: „Modernizacja ewidencji budynków i gruntów Dobrodzień”, z dopiskiem: Nie otwierać przed 05.05.2017 r. godz. 10:00
Adres: 
Starostwo Powiatowe w Oleśnie – sekretariat, ul. Pieloka 21, 46 – 300 Olesno, osobiście lub za pośrednictwem poczty
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na modernizację ewidencji budynków i gruntów dla jednostki ewidencyjnej 160801_05 Dobrodzień – obszar wiejski
Numer referencyjny: RIZ.272.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z „Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ w podziale na trzy zadania: 1)Zadanie 1 – Jednostka ewidencyjna 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Warłów, Rzędowice, Klekotna, Zwóz; 2)Zadanie 2 – Jednostka ewidencyjna 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Gosławice, Główczyce, Bzinica Stara, Bzinica Nowa, Kolejka, Pludry; 3)Zadanie 3 – Jednostka ewidencyjna 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Ligota Dobrodzieńska, Błachów, Myślina, Makowczyce, Turza, Szemrowice. Powierzchnia obrębu wynosi: Zadanie 1 – 5581,7948 ha Zadanie 2 – 5086,4091 ha Zadanie 3 – 3582,0359 ha 
II.5) Główny kod CPV: 71250000-5
Dodatkowe kody CPV:71251000-2, 72312000-5, 72312100-6, 72316000-3, 72319000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 230000 Waluta: PLN

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 31/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymogów dotyczących spełniania tego warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymogów dotyczących spełniania tego warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane: - Zadanie nr 1 oraz Zadanie nr 2 – co najmniej 2 modernizacje ewidencji gruntów i budynków obejmujące prace związane z gruntami, budynkami i lokalami na kwotę co najmniej: 85 000,00 zł brutto każda, - Zadanie nr 3 – co najmniej 2 modernizacje ewidencji gruntów i budynków obejmujące prace związane z gruntami, budynkami i lokalami na kwotę co najmniej: 50 000,00 zł brutto każda oraz Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje personelem zdolnym do wykonania zamówienia tj.: - kierownikiem robót geodezyjnych posiadającym uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług, o których mowa w pkt. 8.1.3 zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Wykaz osób, o których mowa w pkt. 8.1.3 zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP  nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Potwierdzenie zapłaty wadium, 3. W terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak, 
Informacja na temat wadium 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 – 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 gr). Zadanie 2 – 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 gr). Zadanie 3 – 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00/100 gr
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  nie 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

nie dotyczy
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

skrócenie terminu realizacji

20

gwarancja

15

wysokość kar umownych

5

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
nie dotyczy

IV.4) Licytacja elektroniczna 

nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Wskazane w § 6 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 05/05/2017, godzina: 9:45, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Jednostka ewidencyjna 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Warłów, Rzędowice, Klekotna, Zwóz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z „Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ dla Jednostki ewidencyjnej 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Warłów, Rzędowice, Klekotna, Zwóz Powierzchnia obrębu wynosi 5581,7948 ha
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

skrócenie terminu realizacji

20

gwarancja

15

wysokość kar umownych

5

Część nr: 2    Nazwa: Jednostka ewidencyjna 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Gosławice, Główczyce, Bzinica Stara, Bzinica Nowa, Kolejka, Pludry

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z „Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ dla Jednostki ewidencyjnej 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Gosławice, Główczyce, Bzinica Stara, Bzinica Nowa, Kolejka, Pludry Powierzchnia obrębu wynosi 5086,4091 ha 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

skrócenie terminu realizacji

20

gwarancja

15

wysokość kar umownych

5

Część nr: 3    Nazwa: Jednostka ewidencyjna 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Ligota Dobrodzieńska, Błachów, Myślina, Makowczyce, Turza, Szemrowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z „Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ dla Jednostki ewidencyjnej 160801_5 Dobrodzień Obszar wiejski, Obręb: Ligota Dobrodzieńska, Błachów, Myślina, Makowczyce, Turza, Szemrowice Powierzchnia obrębu wynosi 3582,0359 ha 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

skrócenie terminu realizacji

20

gwarancja

15

wysokość kar umownych

5

Załączniki:

PDFSIWZ.pdf (298,84KB)
PDFZałącznik nr 1 - Projekt modernizacji.pdf (11,70MB)
DOCXZałącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx (167,08KB)
DOCXZałącznik nr 3.docx (169,19KB)
DOCXZałącznik nr 4.docx (165,51KB)
DOCXZałącznik nr 5 - Wykaz prac.docx (162,99KB)
DOCXZałącznik nr 6 - Wykaz osób.docx (163,38KB)
PDFZałącznik nr 7 - Projekt umowy.pdf (106,77KB)