Wydawanie zaświadczenia stwierdzającego czy grunt jest objęty uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją Starosty wydaną na podstawie inwentaryzacji stanu lasu
Plik do pobrania:
Zaświadczenie wydaje się zgodnie z art. 37a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 poz. 1356 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty:
- Wniosek
- Opłata skarbowa – 17.00 zł
- Kserokopia aktualnego wypisu z rejestru gruntów
Kogo dotyczy:
Zaświadczenie wydaje się na prośbę zainteresowanej strony
Miejsce załatwienia:
Starostwo Powiatowe w Oleśnie, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój nr 210
Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Dorynek
Telefon informacyjny:
tel. 34 375-06-16
E-mail informacyjny:
a.dorynek@powiatoleski.pl
Godziny pracy:
7.30-15.30
Czas oczekiwania na załatwienie:
do 7 dni
Wynik sprawy (sposób załatwienia - odbioru dokumentów):
zaświadczenie - odbiór na miejscu lub przesłanie pocztą
Opłaty skarbowe:
Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł należy uiścić na rachunek:
Urząd Miejski w Oleśnie
49 1050 1171 1000 0005 0060 5894
ING Bank Śląski S.A. Oddział Olesno
Podstawy prawne:
art. 37a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356 z późn. zm.)