Przetarg - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1911 O polegająca na budowie drogi rowerowej na odcinku Praszka - Rozterk
Unieważnienie postępowania - przetarg 7/PN/2017
Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie, działając na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia nr 7/PN/2017 z dnia 2017-08-03 na zadanie „Przebudowa drogi powiatowej nr 1911 O polegająca na budowie drogi rowerowej na odcinku Praszka - Rozterk”.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania wynosiła 1 189 971 zł brutto, a wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 1 589 703,05 zł.
Informacja z otwarcia ofert - przetarg 7/PN/2017
W przetargu nieograniczonym nr 7/PN/2017 z dnia 2017-07-24 na „Przebudowa drogi powiatowej nr 1911 O polegająca na budowie drogi rowerowej na odcinku Praszka - Rozterk” złożono następujące oferty:
Firma |
Cena brutto |
Długość gwarancji |
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o. 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11 |
1 589 703,05 zł |
96 m-cy |
REMOST Z.Mrozek, H.Mrozek, K.Mrozek Sp.j. 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26 |
2 014 051,20 zł |
96 m-cy |
PUH DOMAX Arkadiusz Mika 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 |
2 634 537,00 zł |
72 m-ce |
Kwota, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania wynosiła 1 189 971 zł brutto
Ogłoszenie o zamówieniu
na podst. art.41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zwanej dalej ustawą
|
Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie, ul. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, tel./fax /034/3584714, 3584715 |
|
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o ustalonej wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 225 000 euro. |
|
www.bip.powiatoleski.pl w zakładce Jednostki Organizacyjne /Powiatowy Zarząd Dróg lub Zamówienia Publiczne/Przetargi |
|
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1911 O polegająca na budowie drogi rowerowej na odcinku Praszka –Rozterk. Zadanie będzie realizowane w ramach programu: Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Oleskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Całość zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Parametry techniczne drogi: - długość drogi około 2600 m - nawierzchnia z asfaltobetonu, - szerokość jezdni 2 m - jezdnia drogi rowerowej ograniczona obustronnie krawężnikiem betonowym - na drodze przewiduje się ruch rowerowy dwukierunkowy, należy dopuścić ruch pieszych (natężenie ruchu rowerowego i pieszego poniżej 50 rowerów/h i 50 osób/h)
Zakres robót budowlanych jest następujący: - mechaniczne usunięcie drzew i krzewów - przestawienie słupów energetycznych - usunięcie nadmiaru ziemi wraz z wyprofilowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - ułożenie krawężników i obrzeży - wykonanie kanalizacji deszczowej - wykonanie nasypów i murów oporowych - ułożenie warstw podbudowy z kruszywa łamanego - skropienie podbudowy emulsją asfaltową - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - przebudowa obiektów inżynierskich wraz z montażem poręczy metalowych (wydłużenie) - montaż barier ochronnych U-12a - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 45233162–2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją Nie dopuszcza się składania ofert częściowych |
|
Nie ma możliwości złożenia oferty wariantowej |
|
Wykonanie dokumentacji projektowej łącznie z wymaganymi uzgodnieniami i zgłoszeniem robót do 15 grudnia 2017 Wykonanie robót budowlanych do 31 sierpnia 2018 |
|
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 ustawy; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełnia warunki jeżeli:
Poszczególne warunki ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów, lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu , natomiast warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W umowie zostanie określony zakres robót, które wykonawca będzie wykonywał siłami własnymi lub za pomocą podwykonawców. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli jednak zamiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zaproponowany inny podwykonawca lub wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. |
7a) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych
W zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w p.5 niniejszej SIWZ. Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty te zostały wykonane należycie, budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane lub są wykonywane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. |
|
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 15 000 zł na zasadach określonych w art. 45 i 46 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto nr 39 1020 3668 0000 5602 0423 9232. Środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego. |
|
- wysokość ceny ofertowej - 60% - długość gwarancji - 40% |
|
Termin składania ofert – 3.08.2017 do godz. 10 Miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie ul. Konopnickiej 8 (sekretariat) Oferty należy składać w języku polskim. |
|
60 dni od terminu składania ofert |
Ogłoszenie przekazano Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 2017-06-23 |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Doświadczenie wykonawcy.doc (31,00KB)
Doświadczenie wykonawcy.pdf (28,91KB)
Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc (183,00KB)
Mapa poglądowa Rozterk 1.pdf (365,54KB)
Mapa poglądowa Rozterk 2.pdf (296,91KB)
Oferta_druk.doc (40,50KB)
oświadczenie działki Rozterk 132.pdf (127,82KB)
Oświadczenie-grupa kapitałowa.doc (30,00KB)
Program Funkcjonalno_Użytkowy Rozterk.pdf (98,70KB)
ROZTERK Szacunkowe zestawienie kosztów.pdf (46,05KB)
ROZTERK Szacunkowe zestawienie kosztów.xlsx (11,04KB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf (99,58KB)
Umowa wzór.pdf (87,88KB)
Wykaz personelu.doc (33,00KB)
Wykaz personelu.pdf (29,73KB)