DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W SOWCZYCACH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Strona archiwalna
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZEDNICZE ŚDS 2018.pdf (912,10KB)
Sowczyce, 21.09.2018 r.
ŚDS. 110 .1.2018
DYREKTOR
ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W SOWCZYCACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Sowczycach, ul. Długa 37, 46-300 Olesno
II. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- Stanowisko pracy: samodzielny referent
- Wymiar czasu pracy: 0,25 etatu - 10 godz. tygodniowo
III. Wymagania formalne:
- Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260) określonych dla stanowisk urzędniczych, - W zakresie wykształcenia potencjalny kandydat musi spełniać jeden z niżej podanych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 5-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku samodzielnego referenta,
- Nieposzlakowana opinia,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zaświadczenie o niekaralności), - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- Obywatelstwo polskie.
IV. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy biurowej w jednostkach państwowych lub budżetowych.
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie: kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, instrukcji kancelaryjnej, archiwizacji dokumentacji, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych,
o dostępie do informacji publicznej, finansów publicznych, ustawy o rachunkowości. - Umiejętność pracy w komputerowych systemach kadrowo – płacowych.
- Znajomość programu Płatnik.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i terminowe wykonywanie zadań.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- Obsługa sekretariatu i realizacja zadań związanych z prowadzeniem składnicy akt.
- Prowadzenie spraw kadrowych jednostki (prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, spraw związanych z przyjęciem, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem pracownika, sporządzanie list obecności, ewidencji czasu pracy, kart urlopowych, wydawanie skierowań na badania okresowe pracowników i kontrola nad terminami ważności tych badań, zgłoszenie na szkolenia BHP i kontrola nad terminami ważności tych szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej pracowników, rozliczanie kart drogowych, rozliczanie delegacji służbowych i innych dowodów wynikających ze stosunku pracy).
- Prowadzenie spraw płacowych jednostki (sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp., naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego, prowadzenie rozliczeń z ZUS; prowadzenie sprawozdawczości statystycznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych).
- Nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia ośrodka.
- Rozliczanie ewidencji przebiegu samochodów służbowych.
- Zastępowanie Głównego Księgowego w czasie jego nieobecności.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
1. W sierpniu 2018 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Sowczycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%.
VII. Warunki pracy i płacy:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony 6-miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
- Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy w Sowczycach.
VIII. Wymagane dokumenty:
- Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Zaświadczenie o niekaralności,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
IX. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 5 października 2018 r. w biurze Środowiskowego Domu Samopomocy w Sowczycach, ul. Długa 37, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00,
- Zgłoszenia należy złożyć w kopercie oznaczonej dopiskiem "Nabór na stanowisko Samodzielnego referenta w Środowiskowym Domu Samopomocy w Sowczycach”.
X. Informacje dodatkowe:
- Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu lub stempla pocztowego).
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Środowiskowego Domu Samopomocy w Sowczycach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Oleśnie.
- Postępowanie naboru obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 667 658 575.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych - rekrutacja SDS.pdf (119,44KB)