Zapytanie ofertowe na remont pomieszczeń w budynku Domu Dziecka w Sowczycach
Strona archiwalna
Zapytanie ofertowe na remont pomieszczeń w budynku Domu Dziecka w Sowczycach
- Zamawiający
Dom Dziecka w Sowczycach
ul. Długa 37, 46–300 Olesno
Tel. 34 359 63 30
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) dla zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tysięcy euro oraz stosując zasadę konkurencyjności zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Domu Dziecka w Sowczycach ul. Długa 47, 46-300 Olesno, w podziale na 2 zadania:
Zadanie nr 1 – Remont pomieszczeń – części mieszkalnej i części bytowej
Zadanie nr 2 – Remont mieszkania chronionego
- Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Powiat Oleski projektu p.n.: „Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-III edycja” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
- Zakres zadania nr 1 obejmuje m. in. modernizację łazienki na użytek dzieci, wymianę podłóg i malowanie korytarza stanowiącego integralną część mieszkalną dla dzieci wraz z oddzieleniem części mieszkalnej drzwiami od pozostałej części domu, przebudowę instalacji elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej i adaptację kuchni z zapleczem (jadalni, zmywalni i magazynów na artykuły spożywcze), adaptację 2 pomieszczeń do pełnienia roli administracyjnej i adaptację pomieszczeń na cele terapeutyczne, edukacyjne i wypoczynkowe.
- Zakres Zadania nr 2 dotyczy 3 pokoi, kuchni i łazienki i obejmuje malowanie ścian.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia oraz załączonym przedmiarze.
- Zamawiający informuje, że przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena ofertowa jest bowiem ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją, a robotami wykonanymi w rzeczywistości.
- Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorys wraz z zestawieniem czynników cenotwórczych w celu ewentualnych sporów na etapie realizacji umowy.
- Wykonawca powinien zagwarantować wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami prawa.
- Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, normami oraz wymogami przy tego typu zamówieniach.
- Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty.
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, a także posiadających wymagane prawem uprawnienia.
- Zamawiający zastrzega sobie ustalenie ograniczeń czasowych co do godzin wykonywania prac.
- Zamawiający wymaga bezwzględnego zachowania porządku na terenie prowadzenia robót, dokładnego zabezpieczenia pozostałych części pomieszczeń przed pyłem i innymi zanieczyszczeniami
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Zamawiający nie określa wymogów dotyczących spełniania tego warunku
- Termin realizacji zamówienia – w każdej części
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 45 dni od daty podpisania umowy
- Miejsce oraz termin składania ofert
- Oferty składane są wyłącznie elektronicznie:
- przez Bazę konkurencyjności
- mailem na adres: r.halski@powiatoleski.pl
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 października 2020 r. godz. 10:00
- Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców po terminie podanym powyżej zostaną odrzucone.
- Kryteria oceny ofert – w każdej części
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena brutto – 100%
Cena brutto
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone wg wzoru:
punkty |
= |
Najniższa cena spośród złożonych ofert |
x |
100 |
,
|
Cena badanej oferty |
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
- Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zawiadomi oferentów o wyborze za pośrednictwem bazy konkurencyjności, poczty elektronicznej oraz udostępni informację na BIP.
- Informacje na temat umowy
- Z wyłonionym w postępowaniu oferentem zostanie podpisana umowa, w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego
- Rozliczenie świadczeń z umowy nastąpi fakturą końcową wystawioną na:
Nabywcę – Powiat Oleski, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, NIP 5761575840;
Odbiorcę/Płatnika: Dom Dziecka w Sowczycach, ul. Długa 37, 46-300 Olesno
- Faktura końcowa może być wystawiona na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru.
- Zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury w formie przelewu na konto oferenta podane na fakturze
- Ochrona danych osobowych
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych w Domu Dziecka w Sowczycach jest Dyrektor.
- Inspektorem ochrony danych w Domu Dziecka w Sowczycach jest Adam Łąka, tel. 34 3597833 wew. 450, adres e-mail: iod@powiatoleski.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania projektu.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności oferenta do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem oferenta z postępowania lub odrzuceniem jego oferty
- Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela:
- Rafał Halski tel. 34 375 06 25 oraz e-mail: r.halski@powiatoleski.pl
- Załączniki:
ogloszenie_11210.pdf (36,64KB)
ogłoszenie.pdf (185,35KB)
Przedmiar.pdf (451,66KB)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx (739,42KB)
Załącznik nr 2 - Sowczyce - opis remontu.pdf (102,49KB)
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf (213,75KB)
Informacja o rozstrzygnięciu ogłoszenia: