- Menu główne BIP
- Jednostki organizacyjne
- Dom Dziecka w Sowczycach
Zapytanie ofertowe na zakup lamp dla Domu Dziecka w Sowczycach
Ogłoszenie Numer
2020-110-22777
Powstaje w kontekście projektu
RPOP.08.01.00-16-0015/19 - Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczowychowawcze
oraz wsparcie pieczy zastępczej -III edycja
Zapytanie ofertowe na zakup lamp dla Domu Dziecka w Sowczycach
Data opublikowania ogłoszenia
2020-12-16
Data ostatniej zmiany
2020-12-16
Termin składania ofert
2020-12-24 10:00:00
Dane adresowe ogłoszeniodawcy
Dom Dziecka w Sowczycach
Długa 37
46-300 Sowczyce
NIP: 5761575840
Osoby do kontaktu
Rafał Halski
tel.: 343750625
e-mail: r.halski@powiatoleski.pl
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) dla zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tysięcy euro oraz stosując zasadę konkurencyjności zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa lamp do Domu Dziecka w Sowczycach ul. Długa 47, 46-300 Olesno.
- Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Powiat Oleski projektu p.n.: „Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-III edycja” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 1–3 do niniejszego ogłoszenia.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Zamawiający nie określa wymogów dotyczących spełniania tego warunku
Termin realizacji zamówienia – w każdej części
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy
Miejsce oraz termin składania ofert
- Oferty składane są wyłącznie elektronicznie
- przez Bazę konkurencyjności, lub
- mailem na adres: r.halski@powiatoleski.pl
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 grudnia 2020 r. godz. 10:00
- Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców po terminie podanym powyżej zostaną odrzucone.
- Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia formularza rzeczowo-cenowego.
- Kryteria oceny ofert – w każdej części
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena brutto – 100%
Cena brutto
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone wg wzoru:
Najniższa cena spośród złożonych ofert/Cena badanej oferty x 100
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zawiadomi oferentów o wyborze za pośrednictwem bazy konkurencyjności, poczty elektronicznej oraz udostępni informację na BIP.
Informacje na temat umowy
- Z wyłonionym w postępowaniu oferentem zostanie podpisana umowa, w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego
- Rozliczenie świadczeń z umowy nastąpi fakturą końcową wystawioną na:
Nabywcę – Powiat Oleski, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, NIP 5761575840;
Odbiorcę/Płatnika: Dom Dziecka w Sowczycach, ul. Długa 37, 46-300 Olesno
- Faktura końcowa może być wystawiona na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru.
- Zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury w formie przelewu na konto oferenta podane na fakturze
Ochrona danych osobowych
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych w Domu Dziecka w Sowczycach jest Dyrektor.
- Inspektorem ochrony danych w Domu Dziecka w Sowczycach jest Adam Łąka, tel. 34 3597833 wew. 450, adres e-mail: iod@powiatoleski.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania projektu.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności oferenta do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem oferenta z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Załączniki:
ogloszenie_22777.pdf (32,16KB)
Załącznik nr 1 - OPZ.pdf (190,53KB)
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx (739,42KB)
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf (243,43KB)
Informacja o unieważnieniu postępowania: