Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Inspektor w Wydziale Finansowym
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 15 marca 2024 roku
STAROSTA OLESKI OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTORA
w Wydziale Finansowym
w Starostwie Powiatowym w Oleśnie
ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość;
- co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej;
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości w administracji samorządowej;
- znajomość programu INFO – SYSTEM KADRY I PŁACE;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- osoba cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
a. umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa, ustaw i rozporządzeń:
- o finansach publicznych;
- o rachunkowości;
- o samorządzie powiatowym;
- o pracownikach samorządowych;
- o systemie ubezpieczeń społecznych;
- Kodeks pracy;
- rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
- biegła obsługa komputera, znajomość oprogramowania MS Office;
- komunikatywność, rzetelność, samodzielność, zdolności analityczne, umiejętność działania pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy, terminowość w wykonywaniu zadań, kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obliczanie i sporządzanie list płac, zasiłków ZUS i zasiłków chorobowych;
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych;
- prowadzenie bieżącej ewidencji wypłaconych zasiłków chorobowych;
- obliczanie i sporządzanie list płace na dodatkowe wynagrodzenia roczne;
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków i wypełnianiu innych zaświadczeń;
- wypełnianie wniosków o emeryturę i rentę w części dotyczącej funduszu płac;
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego odcinka działalności;
- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie wymagająca koncentracji, analitycznego myślenia oraz umiejętnego współdziałania z innymi pracownikami i podmiotami, większość czynności administracyjno – biurowych wykonywanych jest w pozycji siedzącej z zastosowaniem oświetlenia naturalnego oraz sztucznego;
- wymiar czasu pracy: pełny etat w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek 7.30 – 15.30, wtorek 7.30 – 16.00, piątek 7.30. - 15.00;
- praca w pomieszczeniu biurowym Wydziału Finansowego mieszczącym się w budynku Starostwa Powiatowego w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, budynek wielokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, w budynku znajduje się winda oraz toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami;
- obsługa urządzeń biurowych, w tym komputerów, faksów, niszczarek, kopiarek itp.;
- warunki wynagradzania – według obowiązującego regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Oleśnie (kategoria zaszeregowania XI-XV).
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wzór na stronie www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska);
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- kserokopie dyplomów potwierdzających ukończenie uczelni, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- kserokopie świadectw pracy, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku o które się ubiega;
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, jeśli kandydat taką działalność prowadzi;
- oświadczenie o posiadaniu orzeczenia o niepełnosprawności, jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór na stronie www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska);
- inne dokumenty (np. informacje o szczególnych potrzebach w przypadku kandydatów ze szczególnymi potrzebami).
7. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Oleski, mający siedzibę w Starostwie Powiatowym w Oleśnie (dalej: Starostwo), przy ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Starostę Oleskiego inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oleśnie, ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno, e-mail: , tel. 34 3597833.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
2 Art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
4Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych osobowych będzie firma netkoncept.com sp. j. z siedzibą w Opolu, ul. Partyzancka 5a, 45-801 Opole, w związku z korzystaniem przez Starostwo z systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SOD365).
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Oleśnie osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 26.03.2024 r. do godz. 15-tej z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej (www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska) oraz
na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Oleśnie, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Inspektor w Wydziale Finansowym.docx (27,18KB)
-
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym
Informacja o zakończeniu procedury naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym
-
Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Finansowym
Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowym w Oleśnie