Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Rejestry prowadzone przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie.

 

  1. Rejestr wniosków o likwidację barier architektonicznych dla indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej.
  2. Rejestr wniosków o likwidację barier w komunikowaniu się i technicznych.
  3. Rejestr wniosków o dofinansowanie do turnusów rehabilitacyjnych.
  4. Rejestr wniosków o  dofinansowanie w zakresie sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych.
  5. Rejestr osób ubiegających się o ustalenie niepełnosprawności.
  6. Rejestr osób ubiegających się o ustalenie stopnia niepełnosprawności.
  7. Rejestr wydanych legitymacji.
  8. Rejestr wniosków o refundację i dofinansowanie ze środków PFRON do zakupu sprzętu ortopedycznego, środków pomocniczych i sprzętu rehabilitacyjnego.
  9. Rejestr wniosków do DPS.
  10. Rejestr rodzin zastępczych.
  11. Rejestr wydanych skierowań do placówki opiekuńczo - wychowawczej.
  12. Rejestr osób usamodzielnianych.
  13. Rejestr osób, którym przyznano świadczenia na usamodzielnienie, kontynuowania nauki i w formie rzeczowej.
  14. Rejestr korespondencji (w tym fax)
  15. Rejestr wypłaconych świadczeń.
  16. Rejestr dokumentacji archiwalnej.
  17. Rejestr wydanych delegacji.