Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Zarządzania Kryzysowego, Ratownictwa i Zdrowia w Starostwie Powiatowym w Oleśnie

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

z dnia 13 września 2024 roku

STAROSTA OLESKI OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

PODINSPEKTORA

w Wydziale Zarządzania Kryzysowego, Ratownictwa i Zdrowia

w Starostwie Powiatowym w Oleśnie

ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe;
  2. obywatelstwo polskie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  5. osoba cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: zarządzanie, profilaktyka społeczna, zdrowie publiczne, prawo, administracja;
  2. znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności następujących aktów prawnych:

- ustawa o samorządzie powiatowym;

- ustawa o pracownikach samorządowych;

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego;

- ustawa Kodeks pracy;

- ustawa o działalności leczniczej;

- ustawa o zarządzaniu kryzysowym;

  1. doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub rządowej;
  2. kursy lub szkolenia związane z zakresem wykonywanych zadań na w/w stanowisku;
  3. dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz innych urządzeń biurowych oraz programu elektronicznego obiegu dokumentów w urzędzie;
  4. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, umiejętność prowadzenia szkoleń, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość, opanowanie, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. realizacja zadań związanych z działalnością Rad Społecznych funkcjonujących przy podmiotach leczniczych dla których organem założycielskim jest Powiat, oraz nadzór nad ich stroną merytoryczną (zwoływanie posiedzeń, uchwały rad, protokoły z posiedzeń, terminowość posiedzeń);
  2. realizacja zadań z zakresu powoływania  przez Radę Powiatu członków rad społecznych zgodnie z właściwymi przepisami prawa;
  3. realizacja zadań z zakresu zatwierdzania przez Radę Powiatu w drodze uchwały sprawozdań,  planów i programów opracowanych przez podmiot leczniczy.
  4. przygotowywanie dokumentacji dotyczących przeprowadzenia konkursów na stanowisko dyrektora  podmiotu leczniczego;
  5. prowadzenie spraw z zakresu tworzenia lub przekształcania podmiotu leczniczego dla którego organem założycielskim jest Powiat;
  6. prowadzenie innych spraw z zakresu działalności podmiotów leczniczych, które wymagają opiniowania przez radę społeczną oraz zgody organu założycielskiego t.j. Rady  Powiatu (przygotowanie stosownej dokumentacji oraz projektu uchwały);
  7. prowadzenie spraw związanych z powołaniem biegłego rewidenta do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego;
  8. realizacja spraw z zakresu prowadzenia kontroli w podmiotach leczniczych dla których organem założycielskim jest Powiat;
  9. prowadzenie spraw z zakresu wyłaniania apteki do pełnienia dyżurów w godzinach nocnych i dniach świątecznych i wolnych od pracy oraz opracowywanie ich harmonogramu;
  10. obsługa Komisji Zdrowia Psychicznego oraz realizacja zadań powiatu w zakresie zdrowia psychicznego;
  11. przygotowywanie oraz realizacja programów w zakresie promocji zdrowia i zdrowego stylu życia mieszkańców powiatu;
  12. sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań z zakresu ochrony i promocji zdrowia dla Wojewody Opolskiego i innych właściwych podmiotów;
  13. umieszczanie informacji z zakresu ochrony zdrowia w Biuletynie Informacji Publicznej;
  14. sprawy bieżące (np. przekazywanie informacji dla jednostek nadrzędnych, współpraca
    z kierownikami podmiotów leczniczych, przygotowywanie w porozumieniu z kierownikami podmiotów leczniczych, Starostą oraz Zarządem Powiatu, projektów opinii w sprawach dotyczących ochrony zdrowia;
  15. udział w organizowanych przez Wydział Zarzadzania Kryzysowego Ratownictwa
    i Zdrowia ćwiczeniach i szkoleniach;
  16. realizacja przydzielonych zadań wynikających z wewnętrznych planów Wydziału Zarządzania Kryzysowego Katownictwa i Zdrowia, t.j  Planu Stałego Dyżuru, Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu w warunkach podwyższonej gotowości obronnej i w czasie wojny.
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. praca administracyjno-biurowa przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie wymagająca koncentracji, analitycznego myślenia oraz umiejętnego współdziałania z innymi pracownikami i podmiotami, większość czynności administracyjno – biurowych wykonywanych jest w pozycji siedzącej z zastosowaniem oświetlenia naturalnego oraz sztucznego;
  2. praca wymagająca odporności na stres oraz konieczności szybkiego reagowania i podejmowania decyzji;
  3. istnieje potrzeba wyjazdów służbowych związanych z powierzonymi obowiązkami, pracownik będzie uczestniczył w szkoleniach i ćwiczeniach oraz innych działaniach poza miejscem pracy;
  4. wymiar czasu pracy: pełny etat w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek 7.30 – 15.30, wtorek 7.30 – 16.00, piątek 7.30. - 15.00;
  5. praca w pomieszczeniu biurowym Wydziału Zarządzania Kryzysowego, Ratownictwa i Zdrowia mieszczącym się w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Dworcowa 4 na drugim piętrze, budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
  6. obsługa urządzeń biurowych, w tym komputerów, faksów, niszczarek, kopiarek itp.;
  7. warunki wynagradzania – według obowiązującego regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Oleśnie (kategoria zaszeregowania X - XIV).

 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór na stronie www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska);
  4. kserokopie  dokumentów  potwierdzających  kwalifikacje zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
  5. kserokopie dyplomów potwierdzających ukończenie uczelni, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
  6. kserokopie  innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
  7. kserokopie świadectw pracy, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  9. oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  10. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  11. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku o które się ubiega;
  12. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, jeśli kandydat taką działalność prowadzi;
  13. oświadczenie o posiadaniu orzeczenia o niepełnosprawności, jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
  14. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór na stronie www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska);
  15. inne dokumenty (np. informacje o szczególnych potrzebach w przypadku kandydatów ze szczególnymi potrzebami).
  1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Oleski, mający siedzibę w Starostwie Powiatowym w Oleśnie (dalej: Starostwo), przy ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Starostę Oleskiego inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oleśnie, ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno, e-mail: , tel. 34 3597833.

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;

2 Art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

4Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Państwa danych osobowych będzie firma netkoncept.com sp. j. z siedzibą w Opolu, ul. Partyzancka 5a, 45-801 Opole, w związku z korzystaniem przez Starostwo z systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SOD365).

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Oleśnie osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 25.09.2024 r. do godz. 15-tej z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Zarządzania Kryzysowego, Ratownictwa i Zdrowia.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej (www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Oleśnie, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno.

 

STAROSTA OLESKI

/-/ Bożena Konarska-Markiewicz

DOCXOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Ratownictwa i Zdrowia w Starostwie Powiatowym w Oleśnie.docx (32,47KB)