Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko kierownicze Audytor Wewnętrzny w Biurze Kontroli, Analiz i Audytu Wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Oleśnie
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 12 listopada 2024 roku
STAROSTA OLESKI OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO PRACY
AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO
w Biurze Kontroli, Analiz i Audytu Wewnętrznego
w Starostwie Powiatowym w Oleśnie
ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno
Wymiar czasu pracy: 1/5 etatu
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (w przypadku posiadania obywatelstwa innego niż polskie wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- osoba cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
- posiadanie uprawnień biegłego rewidenta, lub
- posiadanie dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ust. 2 ustawy o finansach publicznych, i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
- Wymagania dodatkowe:
- bardzo znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności następujących aktów prawnych:
- ustawy o finansach publicznych;
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- ustawy o rachunkowości;
- ustawy prawo zamówień publicznych;
- ustawy o samorządzie powiatowym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
- Kodeksu postępowania administracyjnego;
- ustawy o ochronie danych osobowych;
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu;
- znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych ;
- znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
- umiejętność obsługi komputera:
- znajomość systemów operacyjnych Windows;
- znajomość pakietów biurowych Microsoft Office, Libre Office, Open Office;
- rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, bezstronność, systematyczność, wysoka kultura osobista;
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, planowania i sprawnej organizacji pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) niezależne i obiektywne wspieranie Starosty w realizacji celów i zadań przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze;
2) ocena adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu;
3) prowadzenie audytu wewnętrznego odbywającego się każdorazowo w oparciu o przeprowadzoną analizę ryzyka w wybranych obszarach działalności na podstawie rocznego planu zatwierdzonego przez Zarząd;
4) przedstawienie sprawozdania wraz z wnioskami i rekomendacjami audytora po wykonaniu zadania oraz planu audytu.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie wymagająca koncentracji, analitycznego myślenia oraz umiejętnego współdziałania z innymi pracownikami i podmiotami, większość czynności administracyjno – biurowych wykonywanych jest w pozycji siedzącej z zastosowaniem oświetlenia naturalnego oraz sztucznego;
- wymiar czasu pracy: 1/5 etatu - przeciętnie 8 godzin tygodniowo, możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy;
- praca w pomieszczeniu biurowym mieszczącym się w budynku Starostwa Powiatowego w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, budynek wielokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, w budynku znajduje się winda oraz toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami oraz praca poza siedzibą Starostwa Powiatowego w Oleśnie;
- obsługa urządzeń biurowych, w tym komputerów, faksów, niszczarek, kopiarek itp.;
- warunki wynagradzania – według obowiązującego regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Oleśnie (kategoria zaszeregowania XV- XVII).
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie;
- cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane własnoręcznie;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór na stronie www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do przeprowadzenia audytu wewnętrznego, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- kserokopie dyplomów potwierdzających ukończenie uczelni, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- kserokopie świadectw pracy, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku o które się ubiega;
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, jeśli kandydat taką działalność prowadzi;
- oświadczenie o posiadaniu orzeczenia o niepełnosprawności, jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór na stronie www.bip.powiatoleski.pl w zakładce nabór na wolne stanowiska);
- w przypadku kandydata posiadającego obywatelstwo inne niż polskie - kserokopia dokumentu określonego w przepisach o służbie cywilnej potwierdzającego znajomość języka polskiego, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego ;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zainteresowanego.
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Oleski, mający siedzibę w Starostwie Powiatowym w Oleśnie (dalej: Starostwo), przy ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Starostę Oleskiego inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oleśnie, ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno, e-mail: , tel. 34 3597833.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9ust. 1RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
1 Art. 221ustawy z26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
2 Art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3Art. 6ust. 1lit a RODO;
4Art. 9 ust. 2lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych osobowych będzie firma netkoncept.com sp. j. z siedzibą w Opolu, ul. Partyzancka 5a, 45-801 Opole, w związku z korzystaniem przez Starostwo z systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SOD365).
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Oleśnie osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 27.11.2024 r. do godz. 15-tej z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Audytora Wewnętrznego w Biurze Kontroli, Analiz i Audytu Wewnętrznego.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej(www.bip.powiatoleski.plw zakładce nabór na wolne stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Oleśnie, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno.
STAROSTA OLESKI
/-/ Bożena Konarska-Markiewicz
-
Informacja o wyniku naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Audytora Wewnętrznego w Biurze Kontroli, Analiz i Audytu Wewnętrznego
Informacja o wyniku naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Audytora Wewnętrznego w Biurze Kontroli, Analiz i Audytu Wewnętrznego