Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko terapeuty uzależnień

 

KIEROWNIK
PRZYCHODNI TERAPII UZALEŻNIENIA OD ALKOHOLU

I WSPÓŁUZALEŻNIENIA W OLEŚNIE
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
terapeuty uzależnień
w wymiarze 20 godzin tygodniowo

 

Nazwa i adres jednostki: Przychodnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Oleśnie, ul. Krasickiego 22,  46-300 Olesno

I. Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie wyższe
  2. Posiadanie kwalifikacji specjalisty psychoterapii uzależnień lub zaświadczenie, wydane Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii, osoby posiadającej status osoby  uczestniczącej w programie szkoleniowym dla specjalisty psychoterapii uzależnień, o których mowa w ustawie z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2018 r. poz. 1030 z późn. zm.), lub w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2018r. poz..2137) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z  dnia 15.12.2018 r. w sprawie funkcjonowania podmiotów leczniczych sprawujących opiekę nad uzależnionymi od alkoholu (Dz. U. z 2018 r. poz. 2410) lub instruktora terapii uzależnień, osobę posiadającą status osoby uczestniczącej w programie szkoleniowym dla instruktora terapii uzależnień, potwierdzony zaświadczeniem wydanym odpowiednio przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych albo Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii
  3. Znajomość przepisów prawnych z zakresu:
    • ustawy o działalności leczniczej;
    • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
    • ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
    • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
    • ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
    • ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
    • rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu  opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień. 
    • przepisów z zakresu kontroli zarządczej.
    • przepisów z zakresu BHP i p.poż

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Mile widziane dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje przydatne w zawodzie terapeuty uzależnień.
  2. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  3. znajomość Zarządzeń Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przyjmowanie pacjenta do programu terapeutycznego i zawieranie kontraktu.
  2. Przeprowadzanie analizy diagnostycznej.
  3. Planowanie i świadczenie terapii indywidualnej i grupowej pacjentom.
  4. Czuwanie nad przebiegiem terapii i procesem zdrowienia pacjenta.
  5. Opracowywanie i stosowanie procedur terapeutycznych.
  6. Realizacja procedur zgodnie z wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia.
  7. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji medycznej pacjenta w programie obowiązującym w Przychodni.
  8. Ocena przebiegu i efektów terapii.
  9. Współpraca z grupami samopomocowymi.

10. Aktywny udział w posiedzeniach zespołu terapeutycznego.

11. Przestrzeganie norm etyki zawodowej oraz praw pacjenta w trakcie udzielania

     świadczeń zdrowotnych.

12. Uczestnictwo w superwizjach.

13. Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie realizowanych obowiązków

     (czynności i zadań) oraz umiejętność ich praktycznego wykorzystania.

14. Terminowe, rzetelne i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków  

     (czynności i zadań) oraz bezstronna współpraca ze współpracownikami.

15. Dbałość o dobry wizerunek Przychodni oraz o jego mienie.

16. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz wewnętrznych

      obowiązujących w Przychodni – regulaminów, instrukcji, zarządzeń itp.

17. Przestrzeganie zasad BHP i przepisów p.poż.

18. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i państwowej.

19. Przestrzeganie standardów kontroli zarządczej.

20. Sprawozdawczość w ramach wykonywanych zadań.

21. Podnoszenie kwalifikacji w różnych formach.

22. Wykonywanie innych poleceń kierownika Przychodni.

23. Obsługa i praktyczne korzystywanie z urządzeń biurowych.

24. Rozliczanie się  z wykonywanych obowiązków.

 

IV. Warunki pracy:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej, samozatrudnienia bądź umowy o pracę.
  2. Wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo.
  3. Praca w budynku Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia ul. Krasickiego 22, 46-300 Olesno. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy (CV) uwzględniający przebieg pracy zawodowej.
  2. Podanie o zatrudnienie.
  3. Kwestionariusz osobowy – oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje specjalisty psychoterapii uzależnień lub zaświadczenie osoby posiadającej status osoby uczestniczącej w programie szkoleniowym dla specjalisty psychoterapii uzależnień potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem wydanym przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub Krajowe Biuro do Spraw  Przeciwdziałania Narkomanii lub instruktora terapii uzależnień, osobę posiadającą status osoby uczestniczącej w programie szkoleniowym dla instruktora terapii uzależnień, potwierdzony zaświadczeniem wydanym odpowiednio przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych albo Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii
  5. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (w załączeniu).
  6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego (w załączeniu).
  7. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, o które się ubiega (w załączeniu).
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej Przychodni  nazwiska oraz pierwszej litery imienia (w załączeniu).
  9. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (w załączeniu wraz z klauzulą informacyjną).

10. Inne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, kwalifikacje i

     umiejętności.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt 4 i 10 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV), podanie o zatrudnienie i kwestionariusz osobowy należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata  muszą być podpisane własnoręcznym podpisem.

VI. Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Oleśnie, ul. Krasickiego 22, 46-300 Olesno Nabór na stanowisko terapeuty uzależnień”.

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.07.2025 r. do godz. 13.00 – decyduje data wpływu oferty do sekretariacie Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Oleśnie, ul. Krasickiego 22, 46-300 Olesno.

Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie przewiduje się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilu zaufanego zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1173).

 

 

VII. Informacje dodatkowe

  1. Kandydaci spełniający wymogi formalne i zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej.
  2. Osoby nie wyrażające zgody na publikację swojego nazwiska i pierwszej litery imienia oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i nie podające danych do kontaktu – w celu uzyskania informacji o etapach naboru proszone są o osobisty kontakt z Przychodnią.
  3. Nieobecność kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę, oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie.
  4. Ogłoszenie o naborze oraz wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Oleśnie.
  5. Kierownik Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Oleśnie zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia w następstwie braku wyłonienia odpowiedniego kandydata.
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być odbierane w terminie do 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru, po tym okresie są niszczone komisyjnie.
  7. Informacje w sprawie naboru udzielane są pod numerem tel. 34/3584090

                                                                            Elżbieta Korzec

                                              Kierownik Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu

                                                                  i Współuzależnienia w Oleśnie

 

 

 

Dokumenty do pobrania:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY - OŚWIADCZENIE DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ

     O  ZATRUDNIENIE

 

 

  1. Imię (imiona) i nazwisko..................................................................................

 

  1. Data urodzenia..................................................................................................

 

  1. Dane kontaktowe …..........................................................................................  

         

  1. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)................................................ .

            …...........................................................................................................................................

           (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy)

           ….........................................................................................................................

 

  1.  Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku) ................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................ .......................................................................................................................

(kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności) .

           …..................................................................................................................................

           …....................................................................................................................................

 

  1.  Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku) ........................................................................................................... ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. (okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

 

  1.  Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych ............................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. ............................................ ............................................................

 

 

   (miejscowość i data)                                                 (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

 

 ………………………………………                                                       …………………………………………

                                                                   

 

 

 

 

 

Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych

 

Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych

 

.............................................

         (podpis)

 

 

Oświadczenie o niekaralności

 

Oświadczam, że nie jestem skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

.............................................

(podpis)

 

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikowanie

 

Wyrażam zgodę* / nie wyrażam* zgody na publikowanie na stronie BIP oraz tablicy ogłoszeń Przychodni – mojego nazwiska oraz pierwszej litery imienia dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

 

............................................

(podpis)

 

Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku

 

Oświadczam, że brak jest przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku o które się ubiegam.

 

............................................

(podpis)

 

* niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Oleśnie

 

 KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Przychodnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Oleśnie informuje:

 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przychodnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Krasickiego 22

 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Adama Łąkę nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: poradniauzaleznienia.olesno@poczt.onet.pl

 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o zatrudnienie w Przychodni Uzależnienia od Alkoholu i Współuzaleznienia w Oleśnie.

 4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie  Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 5. Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie.

 6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym.

7. Dane przechowywane będą przez okres: rekrutacji oraz 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, bądź zatrudnienia, a po ustaniu stosunku pracy przez okres zgodny przepisami: ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm. ) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019r. poz. 553 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 17grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U z 2018r. poz. 1270 późn. zm.).

8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 KLAUZULA ZGODY

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Przychodnię Terapii Uzaleznienia od Alkoholu i Współuzaleznienia w Oleśnie, ul. Krasickiego 22, 46-300 Olesno w celu przeprowadzenia procesu naboru i zawarcia umowy o zatrudnienie w Przychodni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzaleznienia w Oleśnie. Zostałem poinformowany o moich prawach i obowiązkach. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dobrowolnie wyrażam zgodę na administrowanie i przetwarzanie moich danych osobowych podawanych dobrowolnie, tj. innych, niż wynika to m. in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także innych przepisów szczególnych, zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach podanych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji jak również w celu realizacji ewentualnego zatrudnienia i jego dalszego przebiegu - m.in. takich jak: adres e-mail, numer telefonu, obywatelstwo, dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

 (miejscowość i data)                                                                                                                                       (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)